Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 5 november 2021

goed bezig ( zou mijn nichtje zeggen)....


 Zo horen jullie eeuwen niks van mij, zo post ik 2x op een dag....

Ik kreeg een kussensloop zo uit de was.

Jammer, ik vind dat een leuk dekbedovertrek.

Was het zo dun?

Of heeft het goed klem gezeten, ik weet het eerlijk niet.

 

Ik ga ( met een sloop uit de kringloopwinkel van 50 cent), toch proberen hier iets aan te doen.

Eerst de oude sloop lostornen.


 Dan gaan spelden.

Natuurlijk had ik ook de "nieuwe"sloop helemaal los moeten tornen, maar ja daar had ik geen trek in.

Dus al jullie keurige naaisters: even de andere kant op kijken.

Kijk, geen meesterwerk.

Schandalig zelfs voor goede naaisters.


Maar ik heb weer twee slopen die bij het dekbedovertrek passen.

Ik ben er blij mee!

Leuk ook om weer eens achter de naaimachine te zitten, dat smaakt naar meer.

Dus wie weet...

Groetjes, Franca.




 


4 opmerkingen:

  1. Mooi opgelost zo. (k zou hem er ook gewoon opgenaaid hebben, hoor.
    En wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat slim opgelost. Het is altijd zo jammer als het overtrek nog goed is maar de slopen zijn er niet meer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel mooi geworden! Mooi gerecycled.

    BeantwoordenVerwijderen