Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

woensdag 16 juni 2021

vakantiegevoel krijgen...


 We gaan het vakantie gevoel krijgen.

De pipowagen is aan de buitenkant geverfd.

En aan de binnenkant...kom maar eens kijken.

Welkom!

Een nieuw tafelkleed, een kastje met gezelligheid.


De pipowagen is klaar voor de vrienden die vrijdag komen.


Een mooie gelegenheid om jullie een kijkje te laten nemen.

 

Zelfs in de douche/toilet.

De sloop hangt overigens over de handdoeken zodat er geen stof op valt, het is tenslotte nog een paar dagen tot vrijdag.


Wie wil hier niet even radio luisteren.

Of rustig een boekje lezen.

Het groene kastje staat inmiddels ook in de pipowagen, kunnen mensen ook wat kleding kwijt.


De bedstee, die blijft gewoon echt leuk.

Het heeft iets. die pipowagen.

Misschien omdat het zo lekker licht is. of omdat het eenvoudig is en toch is alles wat je echt nodig hebt aanwezig.

Ik word in ieder geval altijd blij als ik binnen stap!

Inmiddels ( op verzoek) , met extra lampje. en ook een nachtlampje is aanwezig.

En een gewoon koffiezetapparaat, ook op verzoek van de mensen die vrijdag komen.

Ze logeerde al eerder in de pipowagen, toen omdat hun zoon corona zou kunnen hebben, en er nog niet zo snel getest werd. Ze namen geen risico ( i.v.m. hun kwetsbare gezondheid) en verbleven een tijdje hier in de pipowagen.

Omdat het toen volkomen onverwacht was ( we komen er nu aan), had ik niet alles op orde.

Nu heb ik er echt over nagedacht en hoop ik dat ze een fijne ontspannen tijd hier mogen hebben.

Het schilderijtje van mijn beste vriendin hangt ook eindelijk hier.

En zelfs aan kleine details heb ik nu gedacht, zoals dit blikje, kleerhangers en een laken als het te warm is met het dekbed, we hebben zelfs een ventilator en een nieuwe tv gekocht. Dat laatste omdat de kleine tv die ik vroeger in de keuken had en daarna hierheen kwam, niet meer werkte. De zenders zijn voortaan digitaal en het kaartje wat manlief bestelde bleek er niet in te passen.De tv was al te oud...hoezo geldklopperij?

Maar goed, hier krijg je toch oprecht een vakantiegevoel van?

Mochten we zoiets op een leuke plek zien, dan willen wij er tenminste graag een weekje verblijven!

Inmiddels gaan we toch eens serieus nadenken om de pipowagen te verhuren.

We hebben al heel veel mensen een leuk weekend of weekje weg kunnen geven, nu is het toch tijd om betalende gasten te gaan krijgen....


We gaan weer naar buiten.

En genieten nog even na.

Ik hoop van harte dat jullie een heerlijk vakantiegevoel gekregen hebben van deze foto's!

Groetjes, Franca.















20 opmerkingen:

  1. Oh Franca, wat ontzettend gezellig ziet Pipo er uit!
    Ik krijg er spontaan een vakantiegevoel bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel erg leuk uit.
    Krijg er ook een vakantie gevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig! Denk dat jullie goed kunnen verhuren, pipo wagen ziet er gezellig uit en je woont in een mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Heel sfeervol ingericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk! Ik vind de kleurencombinatie (wit en groen) erg mooi. Je kan zien dat er met veel liefde aan gewerkt en ingericht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Franca, waar in Brabant staat de Pipowagen, ik zoek nl. nog een B&B

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Edith.
      Ik ga nu werken, maar stuur vanavond een email adres om gegevens door te geven.
      groetjes, Franca.

      Verwijderen
    2. mijn tijd en datum staat fout het is nu kwart voor acht ochtend van 18 juni.
      Vandaar.
      groetjes!

      Verwijderen
  7. Wat ziet het er sfeervol uit. Prachtig plekje om te bivakkeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal heel hartelijk dank voor de lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem ook fantastisch! Prachtige kleuren, echt supergezellig en verwelkomend. Zeker verhuurwaardig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH, ik vind het echt prachtig!!!! Ik zou er zo willen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, heimwee.......het was zó fijn bij jullie!
    Fijne vakantiegevoelens!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi, het lijkt mij heerlijk om daar een tijdje door te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is prachtig. Het is zo gezellig. Het lijkt me heerlijk er een poosje te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is de Pipowagen prachtig geworden. Schitterend! Daar willen vast graag mensen komen logeren. Hart. gr.

    BeantwoordenVerwijderen