Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 5 juni 2020

heel even

Alles is oké hier.
De moestuin groeit.
Een lieve vriendin kwam picknicken op het gazon voor ( met afstand), omdat ze  mij nu echt wel weer eens wilde zien.
Met een andere vriendin had ik een hele leuke "ik zet wel iets op de stoep" band.
Wat ging van een bloemetje of groente uit de tuin, tot alle ingrediënten van een lievelingsrecept ( met het recept uiteraard), en boeken die vrolijk en gezellig zijn voor moeilijke tijden.
En van haar kant de lekkerste zelfgebakken koekjes, leuke kaarten, bemoedigende woorden en zelfgemaakte ( gebreide) dingen.
Ik heb er enorm van genoten, en we hebben elkaar niet een keer gezien.
Mijn beste vriendin heb ik ook nog steeds niet gezien, die is extra voorzichtig omdat ze een kleinkind met gezondheidsklachten heeft.
We houden het voor nu dus maar bij apptjes en mailtjes. maar jongens wat mis ik haar!

Later een langer blogje.
Nu naar mijn werk, straks weer koken en zorgen voor opa, dat word er niet makkelijker op, maar we doen ons best.


Fijn weekend!
groetjes, Franca.

5 opmerkingen:

  1. Toch fijn om op die manier in contact te blijven. Werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn al die onverwachte cadeautjes.
    Maar wat zouden we graag weer een gesprekje hebben met vrienden en dan het woord corona niet 1* te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij, van je te horen lieve Franca!
    Liefs Jezebelle(Isabelle) u uit Vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is allemaal zo anders dan normaal. Die lieve cadeautjes maken veel goed, maar dat missen blijft. Misschien kan jouw beste vriendin met mooi weer ook voor een tuinbezoek komen, dan is die 1,5 meter ook makkeljker. Ik hoop dat je haar snel weer ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goud waard die vriendinnen!
    Nu ontdek je wie de échte zijn!

    Geniet ervan en blijf gezond!
    En veel sterkte en kracht om voor opa te zorgen!

    Groetjes Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen