Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 10 maart 2020

zoals beloofd

Even pronken met andermans veren...
Omdat ik zo trots ben op die twee...
Schoonzoon die het klaarspeelde om ruim anderhalf ( bijna twee) jaar in te wonen bij zijn schoonouders om zo flink te kunnen sparen.
Op dochterlief die haar droom ( piepklein huisje in een grote tuin in het buitengebied), met liefde opgaf om iets te vinden wat hen samen past.

Zodat ze nu een leuk huisje, midden in een drukke straat, in een kleine stad gekocht hebben ( en er allebei heel blij mee zijn).
 En hoewel er nog wat poets/verf en opknap werk te doen is...doe ik nu een stapje terug, laat ze lekker alleen even rommelen en klussen.
Straks ( met het grote poetswerk), moeten ze maar weer roepen, na het volgende kraambed spring ik wel weer in.
Kijk die weerschijn van dat raampje op de groene muur...
Ik vind het een geniet huisje, en wens ze alle geluk!
groetjes, Franca.

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat glas in lood! En wat mooi dat ze zo veel van elkaar houden dat ze bereid zijn om water bij de wijn te doen. Ik kan me voorstellen dat dit je blij maakt als moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het er schattig uit zien. Bofkonten dat ze zo jong zo,n huis konden kopen. Ook complimenten voor schoonouders, menigeen had niet gewild dat dochter en schoonzoon zo,n tijd bij hun inwoonden.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit. Die glas-in-loodramen, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi!! Het is ze gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kinderen blij, ouders ook blij! Zo denk ik er ook over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk voor jullie allen en wat zullen jullie trots zijn, geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen