Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

donderdag 22 mei 2014

gluren

Half Mei is duidelijk niet gelukt.
Maar na vijf weken zorg, is manlief weer aan de pipowagen begonnen (ik mocht de vloer mee leggen). Tijd om jullie weer eens even mee te laten gluren.
De nieuwe kleur voor de ramen .Ik vind het een te serieuze kleur, snapt iemand wat ik bedoel?
Dit is nog een oud onbeschilderd raampje. Met precies de goede kleur.
Met de man achter de mooie plaatjes. Die dus ook de vloer op zijn knieƫn zat te schuren en te verven.
 Die best even wil laten zien of we groen doen met het randje erbij of zonder.
Maar deze kleur blijft!
Jammer.
Al heb ik natuurlijk helemaal niks te piepen.
Als je ziet wat hier nu staat.
En wat er een jaar geleden nog stond.
Dan is " petje af" toch wel het minste!

groetjes, Franca.

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een mooie kleur hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk is er verzet! De wagen wordt prachtig, daar kunnen jullie nog jaren mee vooruit.
    De kleur is wel mooi, maar ik snap geloof ik wel wat je bedoelt. Het is een wat statige kleur. Iets voor in een sjieke villa met hoge kamers en natuurstenen haarden.
    Maar ja, hij zit er nou eenmaal op, dus knop om en verder gaan met inrichten, dan leidt de aandacht vanzelf naar andere dingen.
    Veel plezier en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Pipowagen.. wat de kleur betreft snap ik het... Ik was waarschijnlijk voor een knalblauw kleurtje gegaan.
    Maar wat een verandering en wat een werk is er inmiddels al verzet. Het gaat vast een prachtige wagen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die kleur dat is echt zo'n romantische nostalgische kleur. zo'n echte ouderwetse ik vind hem juist geweldig! De wagen wordt prachtig. Wat een feest om dat om je huis te mogen hebben staan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie die man van je (en jij ook natuurlijk) ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als het af is veel plezier met het inrichten dat zal vast lukken met de vintage smaak van jullie hou daar wel van groet Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Ik snap wat je met de kleur bedoelt ik heb dat in de woonkamer ook gehad. De kleur die we op de muur hadden vond ik te modern. Al snapte niemand wat ik bedoelde. Tot ik green tea van painting the past er op had gesmeerd. Ben nog steeds blij ermee. Maar wat een gave pipo wagen laat je zien. Ohhhh als ik toch een grote tuin had en niet dit postzegeltuintje dan zou ik ook dolgraag zoiets hebben.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Wat geweldig als je dit zelf allemaal kunt maken. Heb altijd veel bewondering voor goede vakmensen. Dat zit blijkbaar in de genen, als ik zie hoe creatief jullie dochter is in het modevak en jezelf bij het koken en bakken.Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie al veel werk verzet aan de wagen! En wat wordt het mooi!
    Ik vind dat groen wel passen bij de groene omgeving en als er eenmaal een gordijntje voorhangt en de wagen ingericht is, zal het ook een ander zicht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 8Nu alles nog zo kaal is lijkt de kleur wat saai en degelijk terwijl je juist iets vrolijks bij een pipowagen verwacht. Maar ik denk dat de kleur het straks na de inrichting heel goed doet en niet zal afleiden van de inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt de wagen mooi,ik denk dat als tie is ingericht het kleurtje toch wel mooi is. Wat een hoop werk is er verzet!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt jullie wagen prachtig! Echt vakwerk, petje af!

    En die kleur.. ik snap wat je bedoeld, maar ik denk als je straks gordijntjes hebt hangen en kussentjes enzo op de banken hebt liggen, dat het dan heel anders lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de kleur prachtig! Zeker in combinatie met bijv. oudroze. Als je eens googelt op het huis van Carl Larsson (scandinavisch) ga je het misschien toch een mooie kleur vinden.

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie al veel werk
    verzet! Het is prachtig geworden en
    het zal vast en zeker nog mooier worden want jullie hebben een goeie
    smaak!
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maak er maar een hele grote pet van! Wat ziet het er al prachtig uit Franca! En de groene kleur? Tja.. Ik mag het wel... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank voor alle lieve reacties!
    De kleur gaat wennen. En manlief heeft inmiddels aangegeven dat hij ( de binnenkant) van de ramen met liefde een nieuw kleurtje wil geven, als ik het toch niet mooi vind.
    Een held is die man!
    Maar ik ga gewoon even wennen.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen