Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 7 juli 2012

oeps

Nog een kleine nestverlater.
Zien jullie iets?
Op 16 centimeter hoogte zit een foutje!
En dat zag ik pas toen ik al 34 centimeter gebreid had!

Het moest een paar dagen zakken, maar vanavond haal ik het uit.
Ik weet dat ik me anders elke keer dat ik het truitje draag ga ergeren.

en verder:
Hebben we vakantie!
Is het boek De bruiloft van Nicholas Sparks  ( vandaag gekocht in een kringloopwinkel) de moeite waard om te lezen( heb het al uit).
Vordert de veranda  prima.
Wens ik een lieve vriendin heel veel sterkte ( ze is gisteren geopereerd).
Genieten we met volle teugen van het prachtige weer.
Later meer. Wens jullie allemaal een heerlijke vakantie!

           groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. dat zou ik dus ook doen; uithalen. Maak niet uit hoe ver ik ben maar zodra ik een fout ziet is het uithalen wat iedere keer weer m,n man tot lachen brengt. Maar dat weten we; Geen beter vermaak dan leedvermaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor uithalen, anders laat je het straks in de kast liggen omdat je jezelf stoort eraan. Fijne vakantie verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat ik het uitgehaald heb!
    Inmiddels is een pand klaar. Zonder foutjes!
    Nu kan ik het straks zonder ergernis dragen. Bovendien brei ik voor de lol, dus een paar dagen langer over een trui doen is geen enkel probleem ( ik heb sommige dingen pas na maanden af gekregen).

    BeantwoordenVerwijderen