Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 17 maart 2012

werk aan de winkel

De plaats waar de pipowagen komt te staan is zo mooi.
De pipowagen zelf is al goed onder handen genomen.
Bijna helemaal leeg gesloopt.
Zo krijgen we al een idee van de ruimte. Hebben jullie nog ergens een side gevonden met een mooie pipowagen op een foto? We kunnen wel wat ideeën gebruiken. Al staat wat mij betreft vast dat er een bedstee in komt!
Intussen had ik de petekinderen tussen de middag ( omdat hun ouders een uitvaart hadden). Ze genoten zo dat ze na school nog een keer kwamen. Ze waren nog niet uitgespeeld. Wat een lieverds!

Verder genoten we van het mooie weer. Ruimde ik de zolder op ( al bleef er toch weer heel wat over, ik moet maar eens bij Valhalla in de leer).
Heeft de boekenmarkt weer een goede aan me gehad ( dat verkopen zie ik niet zo zitten, en zo gaat de opbrengst mooi naar een goed doel).

Had ik zomaar weer een keer migraine ( was gelukkig al lang geleden, waarschijnlijk toch iets fout gegeten). Is de sprei niet op tijd af ( en heb ik besloten daar niet mee te zitten).

Zijn de data van de twee grote feesten bekend. Een feest bij ons binnen van 30 personen met diner ( 50 jarig huwelijksfeest schoonouders).
En een feest buiten met ± 25 personen en een barbecue ( neven en nichten-dag). Voor beide feesten natuurlijk ook koffie, taart en een borreltje.
We krijgen het nog druk!
Maar wel met leuke dingen. Fijn weekend allemaal!

groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om een pipowagen te maken!
    http://www.hofvansteelant.centerall.com/gallery2.php
    http://www.depipowagen.nl
    http://www.wijnstaete.nl/pipowagen
    http://pipowagen.nu/
    Misschien zitten hier wat leuke plaatjes voor je bij.
    groetjes, Charis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo creatief maar je gaat er vast iets moois van maken. Ben benieuwd naar de vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Charis voor de mooie plaatjes. Ik kende er maar een van. Veel goede ideeën,we zullen eens op ons gemak rondneuzen. Nogmaals hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen