Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

woensdag 27 april 2011

ken je dat gevoel?

Ken je dat gevoel? Dat je ergens heen fietst en er in gedachten al bent? Moe wordt je dan soms van jezelf.
Dat heb ik nu met haken. Eerst jaren allerlei leuks tegenkomen op het www en er alleen maar naar kijken (kan ik dat nog wel).
Dan beginnen en in twee avonden een kussen haken. En in gedachten al met moeilijker patronen en hele spreien aan de gang. STOP!
Eest de draadjes instoppen, er echte kussens van maken, dan rustig rondkijken wat ik daarna ga doen. Goed is goed. Genoeg is genoeg.
Maar eerst:
1. Genieten van mijn schone naar groene zeep ruikende huis ( gisteren gepoetst,nadat eergisteren onverwacht een collega op de stoep stond in een dagen lang niks aan gedaan huis,SCHAAM).
2. Naar pa/opa fietsen.
En 3. genieten van het hier en nu!
Zoals van mijn orchidee, die na een lange bloei alle knoppen liet vallen en nu gewoon opnieuw begint!
Wens jullie de rust om echt te genieten.
groetjes, Franca.

5 opmerkingen:

  1. heel herkenbaar , ben ook met mijn gedachten te veel in de toekomst.
    mijn man vroeg een keer of ik dan niet gigantisch moe ben s'avonds, best wel , dus ga ik je voorbeeld volgen, succes he? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaarghhh ja mijn dagen zijn ook altijd te kort, net als mijn energie die op is voor ik al mijn plannen van vandaag heb kunnen uitvoeren...maar dna ga ik morgen gewoon weer verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat soms iets typisch vrouwelijk? Drie stappen verder in je hoofd, acht stappen moeier... Ja, goede tip, even ademen en bedenken dat nu goed genoeg is. Liefs Amelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk al naar nieuwe wol.Zie de mooiste partonen voorbijkomen om het www.
    Eerst dit afmaken.
    Nou ja een klein projectje van de restjes dan...

    BeantwoordenVerwijderen