Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 4 juli 2009

domweg gelukkig in de .......straat!

En wie zou dat niet zijn op zo'n heerlijke dag?
De post bracht een pakketje( het A.H. kaartje ligt op het adres).
Ik had al eerder zin in dit boek, maar vond het erg duur. Als je het dan voor heel weinig bij Ebay kunt bemachtigen, word het wat anders.
En dus heb ik voorlopig weer leesvoer.
Zo kwam mijn dochter naar de keuken. Kom je even kijken mam? Ra ra , wat zou ze aan het doen zijn?
Ik vind het geweldig! Gewoon met waterverf ( van de action), mooi meis!
De bananen worden wel erg snel rijp vandaag. Dus probeer ik bananenjam te maken. En het smaakt nog ook!
En chocolade/banaancake. Bedoelt als toetje, maar wij maken er een taartje bij de koffie van. Vinden we zomaar (uit een kinderkookboek) een supersimpel, verschrikkelijk lekker chocoladecakerecept.
Zie je, hoe smeuïg van binnen?
Is dochters schilderij af. En mag ik het in de huiskamer ophangen! Een stukje zomergeluk.
Rust manlief even uit in het avondzonnetje. Van de bloembakken vernieuwen op het kerkhof, pa bezoeken( op de fiets), en een heerlijk maal koken. En alle andere karweitjes die daar nog tussendoor kwamen. Zou hij wel half weten hoeveel ik van hem hou?
groetjes, Franca.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Franca,
    Wat leuk om weer zo'n gezellige blog van je te lezen. Wat kan je dochter mooi schilderen, ik kan me voorstellen dat je dat een mooi plekje geeft.

    En al die boeken (ook uit je vorige blogje)... leuk om al die titels te zien, 'k ga er eens achter aan. Ik krijg er ook altijd nieuwe inspiratie van als ik die boeken doorlees. En ook van de zomervakantie, als ik voor de tent zit, tot rust kom en mijn gedachten wat laat gaan. Vorig jaar had ik al mijn voornemens en consuminder/doe-het-zelf ideeën opgeschreven en een aantal heb ik ook uitgevoerd. Leuk om nog eens over te lezen zoiets.

    Zeg, een goede week gewenst. groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vast wel!

    En wat een prachtig schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Talentvolle dochter heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een talent volle dochter! Ze kan echt heel mooi schilderen, geef haar mijn complimenten maar door hoor!

    BeantwoordenVerwijderen