Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 29 mei 2009

Relax

Relax! Roep de genoeg. Dat zullen we doen vandaag.
Met "mijn" tijdschrift in het zonnetje. Wat wil een mens nog meer?



Het laatste stukje rabarbertaart misschien. Zodat je dat lekker ongegeneerd uit de schaal kunt eten. En dan languit liggen zonnen. Of niet dochterlief?
Of de warme maaltijd buiten kunnen eten, zelfs nog in het zonnetje.
Met rijstepap als toetje( en achter mij de handdoek waarop dochterlief in slaap was gevallen).
Aardbeien uit opa en oma's tuin. Plukken wordt toch wat lastig voor ze ( lang bukken ), dus heb ik deze taak vandaag maar op me genomen. Wat een genot zo in het avondzonnetje, met poes erbij als gezelschap. Ik heb er een klein schaaltje van afgehaald. Vandaag hadden we nog rabarbertaart, morgen wordt dit met de bodem van gisteren ,een aardbeientaartje. Wat zei ik net? Wat wil een mens nog meer? Even helemaal niks!
Fijn weekend allemaal!
groetjes, Franca.

1 opmerking:

  1. Hai Franca, wat een heerlijk zonnig berichtje! Ik heb de genoeg ook al zitten lezen hoor. Wordt hij steeds dikker? Hier nog geen rode aardbeien, maar wel veel groene, we moeten nog even geduld hebben. Ik heb dat tv programma niet gezien, want ik kon vandaag pas weer op de pc en tv, maar ik ga volgende week even opletten, bedankt voor de tip!
    Fijne week toegewenst!
    (

    BeantwoordenVerwijderen