Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 10 mei 2009

Heel gewoon en toch zo byzonder

Een foto die mijn dochter heeft gemaakt, nadat ze fluitekruid voor me geplukt had.
Wat een leuk plaatje hè.
Die ( flinke) bos staat nu als welkomsgroet bij de achterdeur.
Ontbijt op bed voor moederdag( met later een ontbijtje met croissantjes voor iedereen).
Boekjes en d.v.d tjes , wat een zalige kadootjes. En een paar lekkere geurkaarsjes.
De huiskamer weer eens wat anders ( gek dat je daar zo blij van kunt worden). Met verse bloemen uit de tuin ( en dat ruikt toch lekker).
Niks nieuws gekocht, maar wel wat anders neergehangen. Lekker zomers en licht.

Een mooie zonnige dag, zodat we buiten koffie konden drinken bij opa en oma ( met taart en chocoladebollen, waar moet dat naartoe). En we een lange wandeling met Pa konden maken.
Heel gewoon, en toch zo byzonder, dat was het vandaag.
groetjes, Franca.

4 opmerkingen:

  1. Ik herken een boekje op de foto dat ik vroeger las: Dat valt niet mee, Carien.
    Wie is de schrijver???

    Fijn hè? Moeder- en kindliefde...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Purperpolletje,
    Dat is : Dieuwke Winsemius. Leuk boekje hoor!
    Mijn dochter had het voor me gevonden in een kringloopwinkel.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat zie ik daar een boekje: toen dat Findus klein was ??!! heerlijk hé wij ;mama + kids zijn helemaal weg van petsonn en findus heerlijke filmpjes ook!!
    lieve groet Jezebelle
    ps ook ik kreeg een ontbijt tafel helemaal mooi gedekt en verse jus allemaal gemaakt door mijn 11jarige meid!lief hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jezebelle,
    Ik vind Petsonn en Findus ook super!
    En wat kunnen die meiden(tjes) toch lieve dingen doen he. Ik kreeg ontbijt op bed van dochterlief, die daar speciaal vroeg voor opgestaan was ( 16 jarige slapen heel graag uit). Dat maakt het extra lief!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen