Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 31 maart 2009

Druk

Manlief is druk aan het werk in de tuin. Schoffelen was niet genoeg om het zevenblad weer onder controle te krijgen. Nu is het spitten, en zelfs zeven om alle wortels weg te krijgen. En nu maar hopen dat ik nog wat planten overhou.

Nou ja, een keertje naar het tuincentrum voor iets nieuws is ook geen straf.
Dochter heeft de glaasjes op haar kamer gehangen. Het feest was hartstikke leuk.
Zondag nog aan de schort voor mijn vriendin begonnen.
Maar om 14.00 uur ging de telefoon: een bevalling. Dus hangt de schort nog even over de naaimachine op mijn vrije dagen te wachten.
En mocht ik bij de geboorte van een klein fijn meisje zijn ( 3000 gram).
En deze week voor haar en haar ouders zorgen. Met veel plezier moet ik zeggen. Al moet ik met regenlaarzen aan erheen banjeren. De straat word deze week bestraat, nu is er alleen nog heel veel zand! Elke dag twee maal 100 meter klunen, met twee tassen en mijn schoenen in de hand, je moet wat over hebben voor je werk!
groetjes, Franca.

1 opmerking:

  1. Wat klinkt dat fijn, Franca! Je hebt echt een heel mooi vak!! Het is dat ik geen auto kan rijden, anders zou ik ook kraamverzorgster willen worden.. Ik ben heel benieuwd naar de schort...

    BeantwoordenVerwijderen