Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

woensdag 25 februari 2009

kaal

Wat kaal zo zonder foto's.
Manlief heeft beloofd wat foto's in te scannen, dus zodra hij dat gedaan heeft heb ik weer wat beeldmateriaal.
Ik schrijf nog snel even een stukje. Zodirect spullen klaarzetten en naar bed. Vannacht om 2.00 uur begint mijn wacht.

Geen groot nieuws vandaag, maar ik wil graag even laten weten wie het oude kookboekje gewonnen heeft.
En de winaar is....Geertrude!
Wil je nog even je adres doorgeven? Dan stuur ik het boekje zo snel mogelijk naar je op!
Ik vind het heel jammer voor Jezebelle, zou er het liefst twee gehad hebben om weg te geven. Volgende maand wil ik weer een boekje op die manier weggeven, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ga me voorbereiden op de wacht, tot snel.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten