Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 14 februari 2009

chocolade hart-taart ofwel valentijnstaart

Hoe vind je deze enorme,geweldige,heerlijke,machtige taart?
Mijn dochter heeft die, helemaal zelfstandig gemaakt. Zelf bedacht, inkopen gedaan, gebakken en versiert.
Omdat ik nog druk met werk ben, heb ik niet zoveel aan valentijnsdag gedaan. Toch lag er een kleinigheid( in een roze papiertje verpakt) bij mijn ontbijtbordje( met dank aan manlief). Was er een enorme chocoladetaart en had manlief lekker voor ons gekookt. Wat wil een mens nog meer?
Vandaag de laatste dag in het Afgaanse gezin, ben benieuwd welk gezin ik erbij krijg komende dagen. Moet zo direct nog even goed de werktijden opschrijven, daar ben ik altijd wat laks in waardoor ik mezelf nogal eens tekort doe. Niet zo slim dus.
Als ik vanmiddag niet te laat thuis ben hoop ik het naaihoekje af te kunnen werken. Manlief heeft het schilderkarwei overgenomen, dus het tafeltje is al klaar! Nou snel aan de slag, misschien tot later, fijne Zondag.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten