Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 19 december 2008

de boom staat!

Nog geen kerststukje , geen kerstkrans op de voordeur,maar....de kerstboom staat!
We zijn volgend jaar twintig jaar getrouwd , en nog nooit stond de kerstboom zo vroeg.
Samen met mijn dochter gezet(de boom stond er gisteravond, wij mochten versieren vandaag).
Ook nog een leuke kerstfilm gekeken,ik ben zo trots!
Onze kinderen zijn er (eigenlijk) te groot voor, maar er moet een speelbare kerststal in huis staan vind ik.
Er staat(niet zichtbaar op deze foto) ook een klein blokkendoosje bij, en er zijn al drie verschillend stallen gebouwd. Blijft leuk,ook als je 15 en 17 bent.
De olielampen staan ook weer,de kaarten moeten nog( mooi) aan een lintje of rekje komen, maar nu kan het nog net zo.
Ben zowiezo heel trots op mijn dochter. Maar daar kom ik nog wel een keertje op terug.
Ze mag in ieder geval weten dat ik me geen betere dochter kan wensen.
Ik ga nog even genieten van mijn gezellige huiskamer(en van de kinderen, jongste zoon is ook net terug van het orkest) Zondag kerstconcent in de kerk.
Over trots gesproken.
groetjes, Franca.

1 opmerking: