Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 21 juni 2016

zomaar niks bijzonders

Niet lachen...
Dacht ik nog even dat ik een bijzonder effect ingesteld had op mijn camera....
Bleek die gewoon onder het bloem te zitten ( lag op tafel toen ik de rabarber taarten maakte). Oeps.
Dit was het "effect" van even de lens goed poetsen.
 Die rabarbertaart aten we op Vaderdag, lekker buiten.
Waar manlief ook een paar mooie foto's maakte.
Van een paar ( inmiddels uitgebloeide ) bloemen in het bloemenweitje.
 Of ik dat apparaatje wat ik eerder kocht , ook echt gebruikte?
Vroeg een dame me laatst.
Jazeker!
Dat je sommige stukjes niet helemaal door de "puntenslijper"kunt krijgen is niet erg, die snij ik gewoon in plakjes er bij.
Er staat echt binnen tien minuten een gezond en lekker maaltje op tafel.
Fijn in de tijd dat er zoveel courgettes zijn.
En verder? We hebben vakantie, manlief en ik. Twee dagen nu, met veel regen.
Dus besloten we de eerste dag om het huis en het achterhuis netjes te maken, zodat we daar weinig omkijken meer aan hebben deze vakantie ( wel wat bijhouden, maar er is flink gepoetst). De tweede dag was voor bezoekjes, kapper ( was alweer een maand of drie, vier geleden) en wat inkopen ( daarover later meer).
En vandaag...gaan we ( na een lekker ontbijtje met aardbeien uit eigen tuin) op pad.
Het weer ziet er veelbelovend uit en het uitje is er een waar ik via jullie van gehoord heb.... Ik heb er zin in!

Fijne dag!
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten