Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 5 december 2014

van sinterklaas en een (verdwenen) eenwieler




 Sinterklaas

Zoals elk jaar doen we ( hoe gek kun je zijn) nog steeds surprise-middag met mijn beste vriendin. Behalve al deze gezelligheid, had ze ook nog iets zelf gemaakt...
Hoe lief is dat?
Verder zijn er overal wat gezellige sint-hoekjes.
Gewoon, omdat ik het niet laten kan.
Tenslotte moeten we het feestje zelf maken.
De pakjes voor de petekindjes liggen klaar.
Morgen de surprise avond met het gezin.


En verder: Tot een week geleden zag je regelmatig een petit meisje met lang blond haar fietsen in Rotterdam.
Op zich niet heel bijzonder, maar...deze dame fietste op de eenwieler die haar vader zelf voor haar maakte (toen was ze een jaar of acht/ negen).
Helaas...iemand vond dat hij/zij zich de eenwieler toe mocht eigenen, ook al stond die nog zo goed op slot.
Wie weet vind er iemand.....in de buurt van Rotterdam....die hele fijne stevige eenwieler zomaar terug....
Je zou een lief meisje heel gelukkig maken.
Hier was de eenwieler nog thuis en stond tegen een boom, na een fijn rondje eenwieleren samen met papa.

Het gaat dus om de rode, met een wit wiel.

Gisteren brandde het kaarsje voor de vriendschap , laten we het vandaag maar voor het vertrouwen branden.
De hoop dat de eenwieler terugkomt is erg klein.
Maar dat mijn dochter toch nog vertrouwen in het goede van mensen mag houden is ( vind ik) wel belangrijk.
Wat vertrouwen in elkaar maakt het leven een stuk fijner!

Fijne Sinterklaastijd!

groetjes, Franca.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat de eenwieler echt weer wordt teruggevonden of teruggebracht...
    Ik wens jullie een heerlijke surpriseavond...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het weer gezellig gemaakt!
    We laten ons kaarsje vandaag ook branden voor vertrouwen...misschien helpen meer kaarsjes?!
    liefs en een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die Sinterklaassfeer bij jou in huis! En wat jammer van die fiets. Ik hoop dat hij nog terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen