Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 15 juni 2014

blij met de kleine dingen

Ver-greetmenietje zei het al: laten we weer eens vertellen hoe blij we zijn met de kleine dingen.
Blij werd ik vanmorgen van die mus die zo ijverig zat te zingen op de top van de waslijn-paal.
Van de prachtige bos bloemen die ik van het gezin kreeg.

Van het plekje aan het water waar we gisteren koffie dronken ( nadat we gingen kijken voor een kamer voor dochterlief in Rotterdam).
Tot slot geniet ik van de koeien , die ik weer vanuit mijn huiskamer-raam buiten kan zien lopen.

Fijn weekend!  Geniet van je eigen kleine dingen ( en hopelijk ook een beetje van de mijne).

 groetjes, Franca.

4 opmerkingen:

  1. Goeie avond Franca...mooie genietmomentjes heb je voor ons
    bij elkaar gezocht!
    Wat een mooi plekje om koffie te drinken...
    Fijne avond nog ....we gaan samen
    verder genieten ;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is inderdaad zoveel moois om ons heen, maar je moet er wel oog voor hebben. Gelukkig heb jij dat, ook voor ons. Leuke foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet ook van al het moois wat je laat zien. En hoor het musje bijna zingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Overal zijn geniet momentjes, we moeten ze alleen willen zien en horen. Prachtige foto's. Als ik hier s'ochtends door het veld wandel ook de prachtigste dingen .

    Groet Monique.

    BeantwoordenVerwijderen