Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 11 september 2012

laatste vrije dag

Een stevige hap. Laat dat maar aan manlief over.
Zou het voorlopig de laatste keer zijn, dat we buiten kunnen eten?
Reden te meer om er lekker van te genieten.
Weekmenu maken. Dan is alles in huis als ik aan het werk ga.
Voor het eerst ook uit: desperation dinners ( Amerikaas kookboek gevonden in Engeland, eigenlijk de voorloper van Cheap, Fast, Good waar ik al jaren uit kook).
Gebakken appeltjes op geroosterd brood. Kan het lekkerder voor de lunch?
Na het boodschappen doen. Ik heb mezelf verwend met een heel mooi dik tijdschrift. En besloten eens een luxe gerecht te maken. Vandaag nog alle tijd!
Vroeg honger. Ik eet alvast een stevig soepje.  Reactie van  jongste later: de soep is lekker, maar eten we tegenwoordig niet heel veel kidneybonen? Die hoeven niet zo nodig voor mij hoor!

Oudste geniet.


Eigenlijk zou ik (heel gezond) gaan wandelen met collega's.
Ik besloot thuis te blijven. De film te gaan zien die eindelijk bij de bieb was. wat muziek te luisteren, te breien.Een fijne avond met mijn gezin.





Vandaag: ik sta op de morgen.
Al belde ze gisteren en zat ik bijna weer in de nachtwacht. En dat terwijl ik voor het eerst in maanden geen nacht zou doen.
Gelukkig stond er toegezegd bij.

En kon ik dus rustig slapen vannacht.
En nu? We zullen zien. Maar van de laatste vrije dag heb ik genoten!

                 groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten