Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 28 januari 2012

vlaggetjes

Als je iets liefs wilt sturen aan iemand die het even kan gebruiken. Is het leuk als er iets zelfgemaakts bij zit. Iets vrolijks. Maar een vlaggetjes-slinger daar doe je wel even over.
Dus probeerde ik een minivariant. Vier waren het er, voor ik een beetje tevreden was.
Maar wat doe je met zo'n minivlaggetjesslinger? Hang je die voor het raam?
Op je typemachine , of in deze tijd liever op je computer?
Aan het oude kastje met je jeugdherinneringen?
Of maak je je dagelijkse kopje koffie extra vrolijk?
Geef je je kookboeken een extra kleurtje?
Wordt het feest in het poppenhuis?
Krijgen de oude puzzels een feestje?
Of je favoriete jeugdboeken.
Hoe dan ook, ik hoop dat de ontvanger er net zoveel plezier mee heeft als ik vanochtend had!
groetjes, Franca.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt er zelf ook al de nodige lol aan gehad, maar het ziet er lief uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ik haakte een tijdje geleden een slinger in grotere driehoekjes. Vond zoonlief op z'n minst een beetje vreemd ; ))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zoiets moet je wel vrolijk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kleuren,dus het moet goed komen.
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet wel bijna zeker dat de ontvanger er blij mee zal zijn!
    Wat een leuke slinger!
    En wat een lief gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen