Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 27 september 2011

boffen

Als je dit tegen komt in de kringloopwinkel!
Moet wel even een stukje vasthaken ( waarschuwing voor iedereen die haakt,zet de draadjes goed vast). Er zijn dus nog schatten te vinden!
En dit (kleedje onder het bananen-brood). Het brood bakte dochterlief vanmorgen voor me. Er lagen overrijpe bananen, en ik voelde me niet zo lekker. Dus... De schat!
Daar gaat ze, naar school. Ooit maakte ik me zo'n zorgen om haar. En er zal best nog wat komen. Maar op dit ogenblik...Ben ik alleen maar trots!
Fijne dag!

groetjes, Franca.

O ja, Jezebelle, de g-mail doet het even niet.
Sorry. Manlief kijkt er vanavond naar.
Morgen moet alles weer in orde zijn.

5 opmerkingen:

  1. dag lieve Franca, ik en pc en ben er niet zo goed in er komt nog een briefje jou richting uit want ik heb jou adres nog van lang geleden de enveloppe zit in in mijn adressen boek..wat een prachtig logje weer ja en zorgen voor de kinderen onze meid zit in het eerste jaar grote school , ze komt er wel maar er zijn zo veel veranderingen dit jaar en ze moet er veel voor doen maar ze wil het zo graag alleen moet ze wat minder stressen en beseffen dat 8/10 zeer goed is en es 5/10 ook geen ramp ... lieve groet en een fijne dag !!! vanwege Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenmorgen Franca

    Ik wil je mijn complimentjes maken voor je leuke blog.... zo eenvoudig en zo dankbaar...
    kijk al een poosje mee.
    Mooie sprei zeg! Ik struin ook heel wat rommelmarktjes af en kom nooit met lege handen thuis.....
    ik wil je een fijne dag toewensen en sterkte in alle dingen,
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Franca


    Het kleedje met de molen lijkt op wat een tante ,ze leeft al ruim 10 jaar niet meer en is dik in de negentig geworden , ,vroeger hangen had als afscherm kleed voor een rek waaraan handdoeken en theedoeken hingen. Altijd schoon ( je moest met natte handen het gordijn opzij schuiven!) en gesteven.

    Nostalgie! Ze was ook een prachtig mens.

    Met groet Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi! Zelfs alleen al van de achterkant ziet je dochter er práchtig uit. En wat is het toch een lieverd, met het bananenbrood. Da's genieten Franca!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles komt goed Jezebelle!
    Dank je wel voor het compliment Annemieke.
    Hoi Roos.Grappig dat een foto zo'n leuke herinnering oplevert ,wie weet is dit wel de overhanddoek van je tante.
    Dank je wel voor je prachtige compliment aan mijn dochter! Ik ben het helemaal met je eens.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen