Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zaterdag 31 oktober 2009

om

Eindelijk, de kastanjeboom die echt te ziek was is om.
Weken is oudste er al aan bezig, omdat de wortels zo enorm dik waren geworden. Vandaag moest de boom echt om( wegens verwachtte storm morgen).
Hoewel de boom niet direct voor de woonkamer stond, hebben we toch ineens veel meer licht binnen.

Nu nog de takken eraf en alles in stukken zagen.
Jongste heeft vandaag zijn eerste ronde ( huis aan huiskrantje plus folders) en het zijn er toch wat meer dan hij dacht. Dochter ligt weer in bed, de griep heeft haar wel erg hard aangepakt. Oudste en ik voelen ons langzaam wat beter.

Ik ga op mijn gemakje een d.v.d. kijken.
Kreeg ik zomaar een d.v.d. waarop de originele t.v. kooklessen van Julia Child staan. Ben ik verwend of niet? Ik heb er zo veel zin in.

Verder is de voorraadkast naar de hal verhuisd, en komt er in de bijkeuken wat meer droogruimte(waslijnen), dat is nodig, de was lijkt hier wel wekelijks te groeien!
De andere kasten in de hal kunnen ook wel een opruimbeurt gebruiken. Als ik het netjes krijg voor ik weer aan het werk ga, maak ik een foto. Hebben we toch weer een vertrek netjes. De badkamer is eigenlijk ook zowat klaar,(de oude, beneden) alleen moet de radiator nog aangesloten worden ( en daarvoor moet de verwarming uit). Ik hoop jullie morgen (of maandag) lukt om jullie mee te laten genieten van onze nette hal.
Fijn weekend!
groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Franca.
    Ik volg je blog nu al een paar weken en ik vind het geweldig dat leventje van jou!!
    Groetjesvan Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Wat een lieve reactie.
    Juist nu ik bang was dat ik wat erg negatieve berichtjes geplaatst had.
    Ik had me enorm verheugd op de herfstvakantie, thuis met de kinderen gezellige dingen doen en in huis aanrommelen. Helaas werden we allemaal ziek. Mijn schoonouders ( die inwonen) waren erg aanwezig, en dat alles viel niet mee. Inmiddels rommel ik weer wat aan,zijn twee kinderen weer naar school en heeft mijn man (heel voorzichtig) aan mijn schoonouders gevraagd, om niet steeds binnen te lopen, en om het huis te zijn. Ik zie het weer zitten!
    En ga weer fijne dingen ondernemen. Hoop snel weer een gezellig blogje te plaatsen.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen