Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 12 april 2009

Pasen

Ben ik zomaar toch vrij op eerste Paasdag!
Het bleef spannend tot 8.30 uur ( nadat ik gisteren op de ochtend was gezet), en zo kon ik toch een Paasontbijtje organiseren.
En zo kan het dan toch nog lopen, wat een bof!
Ook onze "boomgaard " laat de lente zien.
Een van de kadootjes die mijn vriendin ( die uit Friesland) gisteren voor me meebracht.
En dit was het andere! Geweldig niet?Ik vind het hartstikke mooi! Wat een talent, als je zoiets kunt maken.
En dit is het andere talent.
Mijn dochter bakte gisteren een citroentaartje voor de visite. Hartstikke lekker!

Wat heb ik genoten gisteravond.
Twee zulke leuke positieve mensen op bezoek. Ik zie ze ( te) weinig. Iets wat helemaal aan onszelf ligt. Altijd maar druk, denken dat je geen tijd hebt. Maar soms moet je tijd maken.
Het was zo gezellig, eindelijk eens lekker vrolijk, helemaal geen geroddel, gewoon over zichzelf en waar ze mee bezig zijn. Ik kan er weer even tegen. En ben vastbesloten ook weer meer bij positieve dingen stil te staan. Onvoorstelbaar hoe goed een simpele koffievisite je kan doen.
Deze zomer gaan we richting Friesland!
En voor nu : Fijne Paasdagen allemaal!
groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek lijkt me dat! En dat stukje is heel mooi. Fijn dat je toch vrij was.
    En nog een prettige tweede paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook vanuit vlaanderen wensen wij jou en je gezin fijne paasdagen !!!mijn man is net vertrokken naar zijn werk en tot vanavond 20h zit ik alleen met de kids , maar ik heb zo veel werk ik vermaak me wel nog even mijn favorite logjes lezen en dan begin ik eraan lieve groetjes Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Franca,
    Wat heerlijk dat je het zo gezellig hebt gehad! En je vriendin is al net zo creatief als jij bent hoor! Heel leuk gemaakt!
    Groetjes mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen