Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 10 april 2009

Paasversiering

Paasversiering in de vensterbank.
Toen ik gisteravond een blokje om liep met dochterlief, stond mijn vriendin ineens in huis. Toevallig troffen we elkaar onderweg. Ze bleek een kadootje achtergelaten te hebben voor Pasen. Met als extraatje een boekenbon ( omdat ik met Pasen moet werken zei ze). Wat een lieve geste.
Dit mooie stukje inspireerde me om zelf aan de paasversiering te gaan werken ( ik ben daar nooit zo vroeg mee).
Het lieve bakje van mijn beste vriendin. Met een leuk zelfgemaakt kaartje.
Een krans voor op de voordeur. Simpel maar gezellig.
De paastak op de eettafel ( het bakje is voor pa, dat breng ik morgen).
Ook nog lekker van het zonnetje genoten. In mijn nieuwe jurkje , met de nieuwe Prima, en Poespoes zoekt de schaduw op.
Kon het niet laten ook nog wat te prutsen, de volgende moet smaller zijn aan de onderkant, maar ik vind die dikke kip best grappig.

En verder: zijn de huiskamergordijnen gewassen en hangen de " nieuwe" lentegordijnen. Ze zien er vrolijk uit , wel wat bloemerig ( en mijn huis is al niet bepaald leeg) , leuk voor Pasen, daarna zie ik wel.
Zo direct koken, en de gordijnen strijken voor ze kurkdroog zijn ( 100% katoen).
Heb ik nog niks van de vriendin uit Friesland gehoord, ik hoop zo dat ze komt! Is het weer hier heerlijk. Zo mag het van mij de hele zomer blijven. Moet manlief helaas ook Zaterdag nog werken. Ga ik iets gezelligs bedenken voor mijn laatste vrije dag. En moet ik nu echt gaan koken anders is het eten niet klaar als manlief ( moe) thuiskont.
groetjes, Franca.

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, al die paasversiering! Ik ben nog later. Ik heb gisteren pas een paar takken gekocht en daar zitten nog steeds geen eitjes in. En het leuke retro paaskleedje ligt ook nog ergens achter in de kast. Misschien morgen nog...
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo gezellig met al die paasversiering! Ik wens je een heel fijn paasweekeind toe (al ga je dan werken, maar daar is het natuurlijk ook extra gezellig!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Franca,
    Wat een leuke krans heb je gemaakt. Simpel zeg je zelf... maar je moet het wel bedenken en maken. Ik hoop dat je ondanks het werken kunt genieten van dit weekend. Fijne paasdagen gewenst! En bedankt voor je lieve reacties, het doet me goed.
    Groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen