Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

donderdag 2 april 2009

dagje vrij tussendoor

En daar ben ik niet zo blij mee. Het "vrije" dagje komt doordat de baby erg geel zag en een dagje onder de lamp moest. Niet leuk dus voor " mijn" gezin( en ik baalde er ook flink van). Toch heb ik de dag goed besteed. Veel gewassen ( en buiten gedroogd) , bij pa op bezoek geweest ( en een lekker wandeling in het zonnetje met hem gemaakt) , wat papierwerk gedaan ( niet mijn hobby) en tussendoor steeds even lekker in de zon gezeten.
Kortom ik heb er maar het beste van gemaakt.
De tuin( aan de andere kant) gaat er langzaam steeds groener uitzien.
Poespoes maakt misbruik van mijn vrije dag ( mag van manlief eigenlijk niet in huis).
Sommige dagen is een crackertje niet genoeg. dan wil je gewoon een bak troostvoer! En dat is voor mij een bak bambix met een geprakte banaan.
Nu maar hopen dat de baby morgen naar huis mag, dan ga ik terug naar dat gezin. Zo niet, krijg ik waarschijnlijk een ziekenhuisgezin of ga weer op wacht. Zekerheid zit er niet in, in de kraam.
Ook niet wat nou mijn vrije dagen zullen zijn. We wachten maar rustig af.
Het weer is in ieder geval uit de kunst! Ik ga nog een eindje om, nog even genieten!
groetjes, Franca

De telefoon ging net: de baby komt morgen of overmorgen naar huis. Ze krijgen twee dagen extra! Dus of morgen starten of nog een dag vrij en dan vier dagen werken. Fijn , om " mijn " gezin toch zelf af te kunnen werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten