Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

vrijdag 13 maart 2009

tijd voor mezelf

Wat heb ik gedaan de afgelopen dagen?

Ik heb mezelf verwend met een bloemetje.
Het boek van Geertrude gekocht.
Flink wat leesvoer van de bieb gehaald.
Feel- good voer als tussendoortje (banaan met kaneel en citroensap,onder de gril ) .

Een hartstikke mooie soepterrine met soep kookboek kado gehad ( van de zus van mijn vriendin).
En verder lekker koffie gedronken, een hele lange wandeling gemaakt (mijn linkerbeen piept nog).
Lekker in de stad rondgesjouwd ( en nog niks voor die cadeaubon gekocht).
Ofwel vooral eens tijd aan mezelf gegeven. En dat was heel goed!

En nu?
Ben ik overdag weer even vrij ( tot 18.00 uur en dan tot 2.00 uur in de wacht). Dus ga ik pa bezoeken, misschien (eindelijk) naar de kapper en even tijd nemen om bij te kletsen met mijn man ( die vanmiddag vrij is), thuis of tijdens nog een (iets minder lange) wandeling. Fijn weekend!
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten