Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 6 januari 2009

sneeuw en hachee

Als die het uitzicht is uit je keukenraam,
en dit het uitzicht vanuit je huiskamerraam,
dan ben je echt blij dat je s' morgens voor je werk de moeite hebt genomen om een pan hachee aan te braden.
Om die vervolgens in de slow-cooker te doen. Inmiddels ruikt het hier heerlijk.
Nog even een paar aardappeltjes koken en een pot (o schande) rode kool erbij en we kunnen er weer even tegen. Hoe ik die vijf kilo zo kwijt moet raken is me nog niet helemaal duidelijk. Zeker niet omdat mijn vader morgen jarig is, en mijn jongste zoon de 12de. En dan bakken we natuurlijk taarten.
Toch gaat het best goed met de voornemens: nog geen boek of tijdschrift gekocht in Januari (okee das pas 6 dagen maar toch). En al wat vroeger naar bed gegaan. We gaan maar met kleine stapjes , dan maak ik meer kans.
groetjes, Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten