Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

dinsdag 13 januari 2009

goed bezig

Om mezelf nou ook weer niet te hard af te vallen, al weer twee projectjes gedaan.


En geen enkele pinda zelf opgegeten, terwijl ik de vogelkrans weer in orde maak. Bovendien bleek de cross-trainer op de allerzwaarste stand te staan ( wat wil je als zoonlief 30 minuten nodig heeft voor 12 kilometer door weer en wind). Voel me meteen al beter. Ga nu brieven posten ( brievenbus is 2 km verderop), vanavond is er een (familie) avond in pa' s verpleeghuis, zelf had hij vanmorgen niet zoveel te vertellen, alleen dat hij zijn paard binnen ging zetten. Wat zou er allemaal omgaan in zijn hoofd vraag ik me veleens af. misschien wil ik het wel niet weten.
Er staat een pan stoofvlees te sudderen op het fornuis . Dochterlief is voor de place- mat bezig , het is wel mooi voor vandaag.
groetjes, Franca.

1 opmerking:

  1. Op de allerzwaarste stand? Dan vind ik het knap dat je die trappers nog rond kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen