Het Keukenraam

Het Keukenraam
Het Keukenraam

zondag 12 oktober 2008

Franca' homepage
huis,kinderen,werk en hobby's




link
Zondag 30 Maart 2008.

Tussen twee wachten door,even een berichtje.
Meteen maar even voorstellen.

Mijn naam is Franca, leeftijd is 44 jaar.
Beroep : kraamverzorgster.
Thuis : een oud huis waar ik woon met man en drie kinderen.
Oudste zoon 16 jaar,middelste dochter 15 jaar en jongste zoon 13 jaar.

Hierboven een foto van onze keuken, waarin we in ieder geval twee keer per dag samen eten,
waar koffie gedronken,huiswerk gemaakt wordt, kortom het echte middelpunt van ons huis.

Het huis wat langzaam helemaal naar onze zin gaat worden , dank zij mijn handige echtgenoot!
Over verbouwen, opknappen , dromen , wensen , en gewone dagelijke dingen zal Franca's homepage
meestal gaan.Ik hoop dat jullie met plezier mee gaan lezen!

groetjes, Franca.
Laatst aan deze pagina gewerkt 29 juli.



Hoi beste mensen,

De vakantie zit er alweer een week op voor mij!
De eerste dag viel even tegen ,maar inmiddels gaat het weer prima.

Gisteren de eerste vrije dag.
Bij pa en een vriendin langs(was al om 5.45 uur opgestaan om alvast wat karweitjes te doen).
En tussendoor ook nog met docherlief langs de kringloopwinkel.
Daar iets gevonden waar ik zo blij mee ben!
Een bak met enorm veel recept kaartjes.
Ooit wat voorbeeld kaartjes met de post gehad, de aanbieding die daarbij zat om alles te kopen vond ik belachelijk duur.
En nou heb ik de hele bak(met honderden recepten) kompleet voor 2,75 euro.
Kun je nagaan hoe blij ik ben.

Ik heb al een boodschappenlijstje gemaakt, om vandaag een recept voor de maaltijd en een taart te maken.
Eerst de huiskamer doen en dan mag ik van mezelf.
De naam van de “ receptenbak ” is overigens snel en gezond koken.

Verder kwam ik een prachtig plaatje tegen van een theemuts(hoe tuttig wil je het hebben).
In de vorm van een huisje.
Ik heb geen echt patroon maar zou het graag willen maken.
Het is overigens ook kant en klaar te koop maar dan is het zonder verzendkosten al 17,50 euro .
En dat is van de gekke.

Morgen met docherlief naar de stad.
En als ze thuis zijn ook even bij mijn neef en zijn vrouw langs om te vragen hoe de vakantie was.
Vrijdag is een lieve oudere ( ouder als 80 dan mag je dat zeggen toch) tante jarig en Zondagmiddag komt pa.
Dus nou moet ik echt aan te slag.

Groetjes Franca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten